Čo si mám so sebou priniesť na vyšetrenie?

Na vyšetrenie stačí, keď prinesiete seba v komfortnom oblečení.
Ak ste tehotná, tak Vás poprosíme priniesť aj tehotenskú knižku. Pokiaľ ste odporučená lekárom, tak môžete priniesť aj správu z posledného vyšetrenia.

Koľko terapii musím absolvovať?

Počet terapií závisí od Vašeho zdravotného stavu, Vašej motivácie pracovať na sebe podľa inštrukcii pravidelne aj doma a v neposlednom rade počet sedení závisí aj od Vašich cieľov, ktoré chcete terapiou dosiahnuť.

Dá sa platiť kartou?

V zdravotnom stredisku na Stromovej 7  je možné platiť kartou alebo v hotovosti.

Potrebujem výmeny lístok od lekára?

Keďže sme súkromné zariadenie a nemáme zmluvy s poisťovňami výmenný lístok od lekára nepotrebujete.

Prispieva na terapiu zdravotná poisťovňa ?

Nemáme zmluvy so zdravotnými poisťovňami. Služby, ktoré poskytujeme v zariadení INTIMFYZIO sú považované za nadštandardnú zdravotnú starostlivosť. Služby si hradíte v plnej výške.

Pri akom stave je vhodné začať s terapiou / konzultovať stav ?

Ak cítite, že Vás niečo na tele pobolieva, spôsobuje diskomfort alebo obmedzuje pri pohybe alebo každodennom fungovaní.

Vrámci urogynekológie je ideálne dať svoje telo “dokopy” ešte pred otehotnením. Ak ste už tehotná, tak je vhodné prísť na konzultáciu cca 1x za trimester. V závere tehotenstva sa odporúča aj ošetrenie tela pred samotným pôrodom. Ak má žena počas tehotenstva bolesti pohybového aparátu, tak sú stretnutia častejšie.

Po pôrode je vhodné sa prísť dať skontrolovať po ukončení šestonedelia. Ak bol komplikovaný a traumatický pôrod, tak je vhodné započať terapiu aj skôr.

Kedy je vhodné prísť na terapiu?

-ak sa chcete vrátiť ku športu po tehotenstve

-ak vám vytŕča brucho, ktorého sa neviete zbaviť a máte podozrenie na diastázu

-ak ste po cisárskom reze

-ak ste mali pôrodné poranenia (natrhnutie, nástrih)